czwartek, 19 maja 2011

Kultura Medialna

NOWA SPECLALIZACJA NA KULTUROZNAWSTWIE KA AFM
Studia I stopnia
licencjackie stacjonarne - 3 lata (6 semestrów)
licencjackie niestacjonarne - 3 lata (6 semestrów)
Studenci zdobywają szeroką wiedzę z zakresu kulturoznawstwa, która umożliwi im podjęcie pracy w charakterze doradcy, konsultanta ds. kultury, specjalisty public relations, w instytucjach związanych z promowaniem kultury oraz przede wszystkim w różnych współczesnych instytucjach medialnych. W ramach specjalności „kultura medialna” student zapoznaje się z najnowszymi zjawiskami kultury zdominowanej przez różnorodne formy medialne, poznaje zjawiska i mechanizmy kształtujące się pod wpływem rosnącego stopnia interaktywności form kultury, uczy się diagnozować przemiany, jakie zachodzą w konstruowaniu i odczytywaniu znaczeń pod wpływem nowych form produkcji i dystrybucji komunikatów kulturowych. Studia te dostarczają wiedzy uwzględniającej najnowsze osiągnięcia badań medioznawczych.
Wybrane przedmioty:
  • wiedza o mass-mediach
  • teoria telewizji
  • teoria reklamy
  • teoria mediów elektronicznych
  • sztuka nowych mediów
  • zagadnienia cyberdyskursywności
  • teoria gier
  • locative media
  • historia kina powszechnego
  • warsztaty filmowe
  • teoria kultury
  • antropologia kultury
  • komunikacja kulturowa
  • historia kultury
  • kultura konwergencji
  • wiedza o literaturze
  • literatura współczesna
  • cywilizacja Dalekiego Wschodu
  • cywilizacja indyjska
  • cywilizacja amerykańska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz