NOWA SPECLALIZACJA NA KULTUROZNAWSTWIE KA AFM
Studia I stopnia
licencjackie stacjonarne - 3 lata (6 semestrów)
licencjackie niestacjonarne - 3 lata (6 semestrów)
Studenci zdobywają szeroką wiedzę z zakresu kulturoznawstwa, która umożliwi im podjęcie pracy w charakterze doradcy, konsultanta ds. kultury, specjalisty public relations, w instytucjach związanych z promowaniem kultury oraz przede wszystkim w różnych współczesnych instytucjach medialnych. W ramach specjalności „kultura medialna” student zapoznaje się z najnowszymi zjawiskami kultury zdominowanej przez różnorodne formy medialne, poznaje zjawiska i mechanizmy kształtujące się pod wpływem rosnącego stopnia interaktywności form kultury, uczy się diagnozować przemiany, jakie zachodzą w konstruowaniu i odczytywaniu znaczeń pod wpływem nowych form produkcji i dystrybucji komunikatów kulturowych. Studia te dostarczają wiedzy uwzględniającej najnowsze osiągnięcia badań medioznawczych.
Wybrane przedmioty:
- wiedza o mass-mediach
- teoria telewizji
- teoria reklamy
- teoria mediów elektronicznych
- sztuka nowych mediów
- zagadnienia cyberdyskursywności
- teoria gier
- locative media
- historia kina powszechnego
- warsztaty filmowe
- teoria kultury
- antropologia kultury
- komunikacja kulturowa
- historia kultury
- kultura konwergencji
- wiedza o literaturze
- literatura współczesna
- cywilizacja Dalekiego Wschodu
- cywilizacja indyjska
- cywilizacja amerykańska
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz